четвер, 30 квітня 2015 р.

В запитаннях від дітей настала нова стадія, це вже не тільки безкінечні " why?" and "when ? "
Даня усвідомив що батьки знать НЕ ВСЕ на світі, і тепер періодично тестує мене ( чи хоч знаю я те що він вчить в школі :).
Їдемо в машині , Даня тестує чи я не розгубила свої знання про сонячну систему ( поки ні :)), і тут і Софійка включається,  запитує чи знаю я що таке "gravity". Я чуть кермо з рук не випустила, виявляється  вона в дитсадку вивчила. А потім кажуть що канадська система освіти слабка :)
---
Про Данилкову школу можна багато писати , про відмінності системи і т.д.
Але ось просто один приклад. В них (це перший клас)  був проект- вони будували гараж.   Їм давали великий набір матеріалів. Були вимоги\специфікації до проекту, типу він повинен поміщати іграшкову машинку в середині, бути стабільний, захищати від зовнішних елементів. А після того діти мали представляти проект перед класом, кожен був повинен розповісти чому так побудував, чому такі матеріали вибрав і відповісти на запитання з залу :).І це не домашня робота, батьки про проект взнали тільки коли вже після "захисту" діти принесли проект додому.



2 коментарі:

  1. Домашню роботу зазвичай батьки роблять)) Ну, у нас, принаймні)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тут в першому класі як такої домашки не дають, просто книжку дитячу щодня додому приносить, з бібліотеки, щоб читати , кожній дитині підбирають під її рівень.

      Видалити