вівторок, 9 червня 2015 р.

Вчора в Влада було ДН, ми йому нічого не подарували. Він був дуже щасливим, бо ми йому не подарували собаки, не подарували кицьки і навіть не подарували рибок. Діти про живність в якості подарунка татку вже кілька місців говорять, але я їх вмовила відтянути на рік. до юбілею :)
--
А вечором я йому організувала сюрприз вечірку. Все було продумано, Дімка запаркував свою машину подалі, я все закупила\ замовила по телефону зарання, вирвалась із роботи раніше, ми поховали взуття від входу, провели репетицію, відслідковували його перемішення через glympse( він мені часто посилає, коли їде з роботи), вимкнули світло.. Я навіть не прибирала в будинку зарання щоб він нічого не запідозрив( ну хто просто так прибирається, правда? :)), а попросила нашу помічницю-прибиральцю прийти незаплановано,і в той час коли ми вже на роботі.  Але як завжди, все не врахуєш, особливо коли замішані діти(семеро дітей, від 3 до 8 років), glympse за 5 хвилин до його приходу перестало оновлюватись( до цих пір не вірю що випадковість , скоріше всього він щось підозрював), і ми не помітили як Іванко( молодший Наталі і Юри) вибрався зі схованки і вийшов прямо до вхідних дверей. Ми всі чуємо як відкриваються вхідні двері, завмерли і тут голос Іванка: "Where have you been so long?" . Здивувались і Влад і ми :) .


2 коментарі:

  1. Ну что же вы! Надо было подарить сразу и собаку, и кота, и рыбок! Вот это был бы сюрприз! :)))
    Папа был бы так счастлив! А теперь придется еще целый год ждать!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ты знаешь, я бы и завела, хотя бы рыбок. но Влад против. Говорит что у нас и так зайчата ( зайчиха родила двох у нас на заднем дворе) и птенцы( два гнезда). Так что подождем еще немного. когда дети еще подростут.

      Видалити