четвер, 13 серпня 2015 р.

А взагалі останній тиждень перед відпусткою традиційно скажем так насичений. На роботі завал ( ще і не відомо чи ми з Владом там працюватимемо після повернення:)), я як завжди кучу організаційних справ залишила на останню хвилину :(, валізи ще і не починала спаковувати ( хоча це якраз для нас дрібниця), і до того всього я вирішила внести новинку-родзинку, на минулі вихідні таки успішно завершила свій 10-річний експеремент по спробі загубити гаманець( з водійськими правами, з кредитками. медичними картками і всім іншим життєво важливим:)).

з 24 серпня ми в Україні , але в основному в моїх батьків. Влада батьки підїдуть туди теж.

4 коментарі:

  1. Вы просто герои - каждый год такой перелет с детьми осиливать! Удачного отдыха :)
    А кошелек может еще найдется?.. Ты успеешь все это восстановить?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Уже все восстановила, оносительно просто и быстро. Спасибо!

      Видалити
  2. Я редко комментирую, т.к. чаще всего читаю все на бегу и в промежутках между детскими делами на телефоне. Но мне всегда-всегда интересно про вас читать и на вас смотреть )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да я сама такая:) Я не всегда комментрирую на фейсбуке, но с большим удовольствием читаю !

      Видалити