середу, 16 вересня 2015 р.

Фото із відпустки ( по лінку)

Далі деякі деталі:



Цього року так вийшло що в нас майже немає фото із дідусями\бабусями, бо ми  після Греції якось втомились фотографуватись, розслабились... Але ми їх чесно бачили :), Влада батьки приїзджали до моїх.. А зараз ми за всіма ними сумуємо.

Ця відпустка була в мене якось погано огранізована, деякі бронювання я зробила в останню хвилину . Але вийшло всеодно класно, хоча б тому що в Греції до нас приєднались  мої братики:

Самі Афіни приємне місто, але не вразило , я балувана вже :),  плюс якщо чесно то не великий знавець\любитель античної історії\культури. А ось Санторі дійсно має причини бути таким відомими і популярним , вражає з першої хвилини, коли від парому до готелю потрібно добиратись по такій дорозі:
А це мої плавають в басейні нашого готелю:

А це нічна прогулянка :


Немає коментарів:

Дописати коментар