суботу, 7 листопада 2015 р.

Halloween


В цей рік я подумувала про різні костюми малим, були ніби зупинились на Лего для Дані і Тортик для Софійки. але тут мої діти ще раз дали мені урок і цього року самі захотіли костюми що підходять один до одного( коли я вже перестала про це навіть міряти :)) , причому не зовсім стандарні. Мої  Ґвіневера та Ланселот перед виходом за цукерками:

  
а це ми з Владом на роботі :



цього року ми робили вечірку в нас дома, я запропонувала дорослим теж прийти в костюмах, було дуже  весело, неочікувано багато класних костюмів , ось три фіналіста( Наталя, Дімка і Юра)  конкурсу костюмів і наш торт :

і до купи ( бо логічні переходи мені писати ліньки), так я була прикрасила наш поріг:
 і так лякала діток що приходили за цукерками:


Немає коментарів:

Дописати коментар