середу, 30 березня 2016 р.

Cirque du Soleil

Цього січня ми вперше сходили на одне із Сirque du Soleil шоу. Так більше 10 років  в Канаді і вперше вибрались :) .  По-перше білети на них досить дорогі (так в перші роки  одразу після іміграції мені здавалось :) )  по-друге вони  не так і часто поряд з нами ( і то як правило тільки в Торонто) виступають, білети швидко розкуповують і саме головне , без дітей я йти не хотіла , а діти я думала ще не готові.  Це ж зовсім не дитячий цирк.
І навіть коли ми таки вирішили піти,  я сумнівалась чи дітям буде цікаво . Але дітям неймовірно сподобалось, сюжет відчули\зрозуміли і  одразу попросились на щось подібне знову.  Ми  з Владом теж були приголомшені . Ми ходили на Toruk, там менше акробатики, хоч і вона звичайно була присутня, а дуже багато специфектів. Не тільки Даня, а і я запитувала- і як вони це роблять?!

Так що як тільки я взнала ( сьогодні :)) що в серпні вони привозять нове шоу, одразу купила білети .

Ось відео про тренування до майбутнього шоу - http://www.redbull.tv/videos/AP-1MKWHCG312111/training-in-the-rain?linkId=22133610

Немає коментарів:

Дописати коментар