пʼятницю, 8 листопада 2013 р.

Софійка коли сердиться, не отримує те що вона хоче від мене- " I am not happy! I am not your friend. Goodbye! " надуває губки, нахиляє голову і відходить, але недалеко, щоб я добре бачила яка вона нещасна.
--
Хоче випросити неплановий десерт . Підходить, починає дивитись на мене очима котика із Шрека, починає штучно покашлювати, тримати руку біля грудної клітки і видає трагічним голосом : " I am sick...I really need candy".
--
В Данилка щось поломалось, він крутиться, намагається поремонтувати , пробує різні варіанти. Я його запитує як в нього справи. Він розповідає що нічого не допомагає, "but I have a great idea, the best solution if you buy the same, but new, toy"
--
На днях Даня приходить і вмовляє мене зробити тату чай і масаж. Я вже почала підозрювати що його підмовив Влад. Виявилось ні, сам додумався, добрий син, бо тоді татко буде зайнятим і він сяде за його комп :)

Немає коментарів:

Дописати коментар