понеділок, 4 листопада 2013 р.

В минулу пятницю ходила з Марлен в JazzRoom, є в нас така культурна точка з хорошою музикою.В суботу в 6 вечора ( час коли вони відкриваються по суботам) я знову стояла біля дверей, і не тому що в пятницю мені там дуже сподобалось ( хоча і дуже сподобалось), а тому що я прийшла забирати свій загублений телефон.
Здається я намагаюсь довести що в цій країні телефон\гаманець загубити не можна, всеодно все повернуть, поки що успішно :)
Доречі BlackBerry має класну фічу - BlackBerry Proteсt
You can view the current location of your device on a map, make it ring (even if it's in silent mode), or display a custom message on your locked device to provide instructions about how to contact you. If your device is stolen, you can remotely lock it, change the password, or delete all of the data from your device.

2 коментарі:

  1. То чому тоді справи в них геть кепські??? Але останні новини, які чув про Блекбері, що ніби вони стабілізувались...

    ВідповістиВидалити
  2. Ну справи в нас ( я в BlackBerry працюю) не геть кепські :), хоча так, не все йде добре і продаж нових телефонів не є дуже успішним. Але самі телефони зовсім непогані.

    ВідповістиВидалити