середу, 30 липня 2014 р.

Софійка побачила зранку як я збираюсь на роботу і одягнула джинси:
"Mama, why you are not wearing dress? you are girl, you need to look pretty! "
--
Данилку беруть в черговий раз кров з вени , він спокійний і веселий, але в мене все стискається, так жаль його кожний раз, мабуть це стає помітно на моєму лиці, і Данилко так турботливо- "Mama, it is ok,  if you are afraid don't look".
--
Я з Софійкою в взуттєвому магазині,  він фактично пустий , а Софійка  дуже голосно пропонує мені поміряти різні дикі варіанти, типу сині шпилькі зі стразами і т.д.  Цим вона звичайно привернула увагу продавців, одна із них почала із малою вести серйозну розмову про взуття, чую Софія видає- " When I grow up I will buy all these shoes"  і захоплює рукою весь магазин . Продавець- " Just don't tell it your future husband ".
--
Я, малі і Наташа, вихователька із їх дитячого садка, яка їх час від часу( дуже рідко :))в нас дома  приглядає за ними поки мама і тато десь напиваються :). Наташа розповідає, що в неї дідусь- українець, але нажаль українську вона зовсім не знає. Даня- " Oh, Ukrainian... it is so easy! Repeat after me. Баба and дід ".
--
Я читаю Софії чергову казку , про Білосніжку. Софійка - " Anabel mom died , Cinderella mom died,  Snow White mom died... Mom, you are not going to die,  right? and papa is not going to marry second time for sure! "  і сама майже плаче.


2 коментарі:

  1. Ой, я пропустила этот пост. Удивительные у тебя дети :) А Софийка сама нежность. Пусть не плачет, читай ей новые, другие сказки, а то прям так жаль крошечку. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я о сказках не задумывалась раньше,там же сама смерть не описывается и она сама просила их... Но сейчас да, стараюсь не читать, предлагаю что-то другое.

      Видалити