вівторок, 10 березня 2015 р.

А чи знали ви що

38- 11-те напівпросте число?
38- це найбільше парне число, що не може бути записане сумою двох непарних складених чисел?
 ---
Це я просто читаю "The Outer Limits of Reason" . Згадую молодість і майже загублені,  не до кінця отримані знання. Взагалі книжка не про цифри :), просто налаштувала мене  відповідно. Причому я читаю сама паперову книжку, в твердій обкладинці  і з відповідним ароматом. Кілька днів тому я була з малою в книгарні, як завжди багато часу провели в дитячому відділі, я планувала вибрати кілька книг в подарунки ( малих зараз запрошують на багато ДН, і я звичайно дарую іграшку + якусь хорошу книжку), але як звичайно до подарунків набрала купу і для своїх дітей.  І  можна сказати що випадково проходячи біля відділу Наука взяла цю книжку до рук, на секунду відкрила( а хто на більше мені дасть? :)), прочитала уривок і в середині щось тьохнуло. Зараз відірватись не можу, хоча читаю повільно, уважно, думаю :)...  і знаєте так приємно думати про парадокси, квантову теорію, а не про війну...

Немає коментарів:

Дописати коментар