пʼятницю, 21 лютого 2014 р.

Скільки слів я хороших, щирих хвилювань,  слів підтримки, я почула за останній  2 місяці, а особливо за останній тиждень- вам не передати, не тільки від друзів чи близьких знайомих.. 

 А про друзів.. Розмовляю два вечори тому з Марленкою. А вона мені " I know, I know, you don't belive in God , but I will pray tonight for Ucrania and your family" ( вона так завжди і каже співучо, розтягуючи іспанською Ucrania, бо мені це дуже подобається ). 
 Мабуть потрібно попросити щоб і сьогодні помолилась. 

Сьогодні  один колега  підійшов і коряво видав" Вітаю!" ( відчувається що довго готувався, але все-рівно ледь зрозуміла :)) . Він в нас молодий зовсім, наївний :). Я його трошки розчарувала, що ще рано вітати , сказала щоб через рік приходив і я тоді точно скажу чи можна вітати. 

4 коментарі:

  1. пока что-то не складывается радужная картина :( Опять Тимошенко, грядет передел, вот и все...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, надеюсь твой прогноз ( в Фейсбуке который) не исполнится, никто из моих знакомых не готов за нее голосовать . Правда и других кандидатов не вижу :(.

      Видалити
  2. та є кандидати, не зійшовся на ній світ. А голосувати за неї не потрібно. Назвіть мені пару досягнень за час її премєрства? Немає. Дарма вона зробила, що оголосила про похід в "президенти". Ніхто її там бачити не хоче. Це буде політика реваншизму, реставрація системи януковича, переодягнутої в луї вітон. Україні потрібні нові сили.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так я ж якраз і не хочу за неї голосувати :) ніби і вона передумала
      будемо надіятись що дійсно будуть хороші, нові, кандидати

      Видалити