понеділок, 24 лютого 2014 р.

 Малі їдять. Данилко веде мудру розмову про те як йому потрібно їсти, щоб вирости і бути високим і сильний як татко.  Софійка слухає , слухає і додає " And I will grow up , will have  big feet and will wear  mama's shoes" .
---
 Я працюю внизу, наверху малі дуже підозріло і довго граються , піднімаюсь перевірити, вони мене ще не побачили. але вже почули  мої кроки і видають майже в унісон "Sorry, mama".
---
Я сварюсь за щось на Данилка, він слухає посупившись , а потім так , з душею, " I will never ever do it again " . Я  : " Really?! " ( з сумнівом). Данилко зітхнув, подумав і уточнив " But I will not do it tomorrow ".
---
Я переключаю канали ( в нас цілих три :)) щоб побачити хоч маленький кусочок Олімпіади.
Помітила  плаття ведучої і до Влада " Подивись, плаття точно таке як я собі вчора купила ".  У Влада погляд і голос повний  відсутності зацікавленості :), точно такий як і вчора коли я намагалась показати  саме плаття , і яке взагалі характерне для нього при слові  "плаття".
Видає, навіть не подивившись на екран:  " ну ... здорово!"

А через кілька секунд як ніби прокинувся " По телеку? а сколько оно стоило?!"

--
 А взагалі потрібно записувати , бо забуваю, а видають вони в мене дуже багато смішного   .

Немає коментарів:

Дописати коментар